DomovNovinky5. ročník súťaže pre školy sme úspešne ukončili

5. ročník súťaže pre školy sme úspešne ukončili

5. ročník súťaže pre školy sme úspešne ukončili
EkoFond ukončil v poradí už 5. ročník súťaže vzdelávacích projektov realizovaných na základných školách a na prvom stupni 8-ročných gymnázií. Súťaž vyzývala učiteľov, učiť žiakov netradične, pripraviť pre nich vyučovanie plné hier, tvorivých aktivít a zážitkov z učenia. Motivácia pre školy a učiteľov bola veľká, a to možnosť vyhrať jednu z cien v celkovej hodnote viac ako 25 tis. EUR.

Súťaž prebiehala v rámci programu EkoFond pre školy od októbra 2012 do mája 2013 a jej cieľom bolo osloviť žiakov a učiteľov, aby sa prostredníctvom tvorivého multidisciplinárneho vzdelávania a zážitkových metód dozvedeli niečo viac o energii, znižovaní jej spotreby a tým aj o ochrane a tvorbe životného prostredia.

Súťaž sa skladala z dvoch častí. Prvou bola Súťaž v rámci modulov platformy, do ktorej mohol učiteľ prihlásiť jeden alebo viacero súťažných príspevkov do modulov: Škola v akcii, Moderné vyučovanie, Pokusy a videá. Súťaž mala tri uzávierky, v decembri, marci a v máji. Druhou bola Hlavná súťaž, ktorej predmetom bola  tvorba a realizácia vzdelávacieho projektu –kampane na osvetu témy znižovania spotreby energie.

Výsledkom spoločného úsilia realizačných tímov je viac ako 140 zaujímavých príspevkov prihlásených do Súťaže v rámci modulov a 17 osvetových kampaní do Hlavnej súťaže. Celkovo sa do 5. ročníka  zapojilo 83 učiteľov zo 74 škôl z celého Slovenska. Všetkým učiteľom, žiakom, riaditeľom, či ostatným účastníkom školských projektov, kampaní, energetických opatrení, moderného vzdelávania, či pokusov, patrí veľká vďaka za odvedenú prácu.

Víťazné školy budú ocenené na slávnostnom vyhlásení výsledkov koncom júna v Bratislave.

Prehľad obsahunávrat hore

Ospravedlňujeme sa Vám za dočasné vypnutie niektorých častí našej stránky.
V súčasnosti pre Vás pripravujeme celkom nový obsah.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na t.č . : 02/ 626 22 032.

EkoFond, n.f.